New Nepali teej song 2016 | Madaluko talaima| Anish Khadka & Bishnu Poudel| Him Samjhauta Digital

Posted by -Nepali Blogger  
Loading...

Him Samjhauta Digital Pvt LTd Presnet's 
 Ganesh Paudel and Kumar Marmik's 
New Nepali Lok Dohori folk Teej Song "Madalu Ko Talaimaa" 

Mobile Ringback Tone Code For this Song 
PRBT : 60546625 and Smart : 10112447 

 Lyrics of This Song 
 Male : Nacha sanu udhaudai dhuli 
 Laideu tungo ko thulo aheile ko salaimaa 
 Timi teejka bhaka gaau ma chamcham nachchu madaluko talaimaa 
 Udaidai laideu tungo ko sano ko thulo 
 Ahile ko salimaa, timi teej ka bhaka gau 
 Ma cham cham nachhu madaluko talaimaa
Ahile ko salimaa, timi teej ka bhaka gau 
 Ma cham cham nachhu madaluko talaimaa 
 Female : Udchha dhulo batauli bazaaramaa 
 Manai ramro nachne ho hajaarmaa 
Ahile ko salaimaa timi teej ko bhaka gau 
 Ma cham cham nachchu Madalauko talaimaa 
 Batauli ko bazaarma, ma nai ramro nachne ho jarmaa 
Ahile ko salaimaa timi teej ko bhaka gau 
Ma cham cham nachhu madaluko talaimaa
Ahile ko salaimaa timi teej ko bhaka gau 
Ma cham cham nachhu madaluko talaimaa

More Details About This Song
Him Samjhauta Digital Presents :- Nepali teej song
Song:- Madaluko Talaima
Vocal:- Anish Khadka & Bishnu Poudel
Lyrics:- Ganesh Poudel & Kumar Marmik
Music:- Anish Khadka
Audio/video:- Him Samjhauta Digital Pvt. Ltd. 9841964726
Director:- Ramesh Khanal
Cinematographer:- Raj Aryal
Editor:- Lucky Pradip
Model:- Nirpa, Riya, Umesh , Lalita ,Anil , Gita
Post Production:- Him Samjhauta Digital Pvt. Ltd. 9841964726
Managing Director:- Nandaram Pariyar

No comments:
Write comments